خبرگزارى دبیرستان علوم پزشکى کرمانشاه

اللهم عجل لولیک الفرج
خبرگزارى دبیرستان علوم پزشکى کرمانشاه

کبوتر تشنه بود و آب میخورد

دل من بین سینه تاب میخورد

صدایش کردم و گفتم کبوتر خوش به حالت

چه جایی میزنی پر خوش به حالت

دلم میخواست آقا اینجا به من هم لانه میداد

خودش با دست های مهربانش به من هم دانه میداد

«السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)»

آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۹۴، ۱۴:۵۳ - ناشناس
    09129334627

بازدید از واحد مقاومت پیشگام علوم پزشکی

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

بازدید از واحد مقاومت پیشگام علوم پزشکی

در روز یکشنبه در مورخ 94/9/8 جناب آقای زمانی و فرمانده حوزه دو دانش اموزی خواهر  از واحد مقاومت پیشگام علوم پزشکی بازدید به عمل آوردند ؛ در این بازدید که مدیر دبیرستان سرکار خانم قاسمی و معاون پرورشی دبیرستان سرکار خانم ولی پور حضور داشتند درباره نحوه کارایی فرمانده از ابتدای مهر ماه تا به حال و همچنین بررسی نحوه عملکرد شورای بسیج دانش آموزی و حلقه صالحین واحد مقاومت مطلع شدند و در پایان نیز اطلاعاتی  درباره برنامه ها و فعالیت های بعدی واحد مقاومت با فرمانده در میان گذاشتند.

                

             

                

  • آسوده-فرمانده واحدمقاومت پیشگام علوم پزشکی

علوم پزشکی

نظرات  (۱)

  • زهرا محمدی
  • سلام
     وبلاگ خوبی برای اطلاع رسانی دارید . امیدوارم همواره موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون از لطف شما. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی