خبرگزارى دبیرستان علوم پزشکى کرمانشاه

اللهم عجل لولیک الفرج
خبرگزارى دبیرستان علوم پزشکى کرمانشاه

کبوتر تشنه بود و آب میخورد

دل من بین سینه تاب میخورد

صدایش کردم و گفتم کبوتر خوش به حالت

چه جایی میزنی پر خوش به حالت

دلم میخواست آقا اینجا به من هم لانه میداد

خودش با دست های مهربانش به من هم دانه میداد

«السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)»

آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۹۴، ۱۴:۵۳ - ناشناس
    09129334627

جنایتکاران بدانندهیچ ستمى بى پاسخ نمى ماند.

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ

همانگونه که مستحضرید9مهر به نام همبستگى و همدردى با کودکان غزه نامگذارى شده،در زیر مصاحبه اى با خانم قاسمى مدیر دبیرستان را در پى مى گیرم:

1-نظرشمادرباره ى نامگذارى این روز چیست؟

اعلام این روز بنام غزه نشان از وحدت ملى مسلمانان است گرچه همدردى فقط مختص کودکان غزه نیست و شامل کشورهاى ستمدیده ى جهان نیزمى باشد.

2-وظیفه ى ما نسبت به کودکان و نوجوانان غزه چیست؟

علاوه برهمدردى و کمکهاى مالى رسالت ما نشان دادن مظلومیتهاى مردم غزه به همه جهانیان حس انزجار نسبت به اسرائیل جنایتکار و غاصب باشد.

3-اهمیت مبارزه با جنایت غزه از نظر شما؟

جنایتکاران بدانند هیچ ستمى بى پاسخ نخواهد ماند و کشورهاى مسلمان دست از مبارزه و حمایت مردم غزه برنمى دارند.

4-نقش مبارزه و تاثیر مبارزه بر دانش آموزان چگونه است؟

دانش آموزان نقش وحدت ، مسالحه ، کمک به هم نوع را یاد مى گیرند و با ظلم و ستم مبارزه مى کنند.

5-نظرتون در مورد کمک ایران به مردم غزه براى بازسازى شهرشون چیه؟

ما مردم ایران آمادگى خود را در جهت یارى رساندن به مردم غزه اعلام مى داریم،و از هیچ کمکى مضایقه نمى کنیم،وامیدواریم بایارى خداوند و کمک همنوعان غزه اى آباد داشته باشیم.

و سخن آخر :

امیدوارم که هیچ ظالم و هیچ مظلومى در جهان وجودنداشته باشد.

  • محمدی-خبرنگارحوزه دو

علوم پزشکى

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی